poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wmianka "...być kobietą..."

Wzięłam niedawno udział w wymiance zorganizowanej przez Mgiełkę Rosy pod tajemniczym hasłem "...być kobietą...".
Bardzo spodobał mi się temat i wytyczne, według których w paczusce wymiankowej miało się znaleźć: coś romantycznego, coś eleganckiego, coś kobiecego i coś pachnącego.

Ja dostałam paczuszkę od Maggie, prowadzacej bloga Paper Fields, a w niej takie oto śliczności:
radosny mini albumkik i bardzo elegancki notesik karteczkowy,
 romantyczną świeczuszkę z różyczką i pachnące mydełko w kształcie różanego pączka
 oraz herbatki, słodycze i przydasie, "wykrojniczki" które Maggie dla mnie wycięła.
 Wszystko razem
 pięknie zapakowane w uroczy woreczek z szydełkowymi kwiatkami.
Przepiękne fanty, prawda?!
Bardzo dziekuję droga Maggie, już nie mogę się doczekać pierwszej mojej karteczki z rameczką albo koszyczkiem od Ciebie.

Natomiast ode mnie do Maggie poleciała ciemnoczerwona paczuszka,
 a w niej elegancki naszyjnik z perełek, romantyczna bransoletka z różą i radosne kolczyki,
 pachnące kwiatowe mydełko i maseczka,
 herbatki i czekoladka
 oraz przydasie.
Mam nadzieję, że wszystko to przypadło do gustu Maggie.

Bardzo lubię się wymieniać!
Indywidualnie i w zorganizowanych zabawach.
Będziecie więc znów niedługo zmuszone do obejrzenia kolejnej relacji z kolejnej wymianki :)!

Pozdrawiam Was serdecznie i przepraszam, że nie komentuję.
Odwiedzam Wasze blogi i podziwiam to, co tworzycie, tylko sił na pisanie już mi jakoś ostatnio nie starcza.

Miłego popołudnia!

4 komentarze:

  1. Widzę, że u Ciebie również udana wymianka! Wspaniałe prezenty sobie sprawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne kobiece prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty! Dziękuję za wspaniałą zabawę i zapraszam tu: http://anielskietchnienia.blogspot.com/2012/05/powymiankowy-konkursik-o.html

    OdpowiedzUsuń