wtorek, 22 maja 2012

Chwalenia się ciąg dalszy.

Dziś wymianka z Martą z Wiadomości z pracowni decoupage.

Kolejna fantastyczna dziewczyna, którą miałam szczęście poznać w blogowym świecie, obdarowała mnie swoimi pięknymi wytworkami.

Zaproponowałam Marcie wymiankę, zachwycona jej cudnmi, szydełkowymi świecznikami i o takie właśnie ją poprosiłam.
Do mojej sypialni w nowym M. Tak sobie wymarzyłam!
No i dostałam.
Świeczniki razem z idealnie dopasowanymi świeczkami i szklanymi podstawkami!
Całość prezentuje się tak.
Przepiękne prawda?
Nie mogę wyjść z zachwytu!

Ale to nie koniec.
Marta przysłała mi jeszcze cały stos fajnych serwetek, pięknie zapakowanych w papierowe opaski z szydełkowymi kwiatuszkami,
 które chytrze szybciutko odkleiłam z opasek, coby móc je w przyszłości jeszcze wykorzystać :).
 Do tego puszka Kredensowych kukułek i katreczka ze słowem własnoręcznie pisanym!
Tak obdarowała mnie Marta!


A to wszystko w zamian za blękitne kolczyki, dorobione do wisorka "Ducha",
jeszcze jedną parę kolczyków maleńsiaczków oraz kupon materiału.

Ja to mam szczęście prawda :)?

Marto kochana, bardzo Ci dziękuję!
Spawiłaś mi ogromną radość!

6 komentarzy:

  1. Te świeczniki są rewelacyjne! Sposób pakowania tez bardzo sympatyczny.Wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne prezenty, do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne dostalaś prezenty, na dodatek pięknie opakowane :) ale i Ty byłaś nie mniej szczodra - widziałam u Martusi :)

    OdpowiedzUsuń