piątek, 15 czerwca 2012

Biżutkowe TDZ - nowe rozdanie!

No to zaczynamy od początku!
To znaczy, zbawę w Biżutkowym Towarzystwie Dobrej Zabawy kontynuujemy, ale zaczynamy nową serię.

Zestaw startowy ponownie przygotowałam ja.

Dodatkowo zażyczyłam sobie, by tym razem zrobić między innymi broszkę.

No i teraz się zacznie, bo muszę powiedzieć, że tym razem wyjątkowo dużo natworzyłam.

Na początek, dwie rzeczy, których obraz miałam już w momencie tworzenia zestawu.
Po pierwsze, broszka lizak, na długiej szpilce.
I po drugie, naszyjnik łańcuch, z przywieszkami.
Miałam duży problem ze zrobieniem mu przyzwoitego zdjęcia.
Powstało nawet jedno "na ludziu", ale też kiepskie.
To było jasne, zdecydowane i wiadome od początku.
A reszta?
Reszta "rodziła się w bólach".
No tak.
Wprawdzie sama przygotowywałam zestaw startowy, ale jak się w końcu okazało, wcale nie był on dla mnie łatwy.
Suma sumarum powstały jeszcze: filcowe broszki
(przy niewielkim udziale osób trzecich),
oraz zielona bransoletka z kolczykami
i dwie pary kolczyków: białe z kuleczek opala
i różowe, do których dołożyłam drobne kryształki Swarovskiego.
Z zestawu zostały mi cztery kolraliki.
O mamo!
Więcej zdjęć miał chyba tylko post z podsumowaniem "Śnieżnobiałej wymianki"!

Wszystkim, którzy dotrwali do końca, dziękuję!
Wszystkich, którzy filcują, przepraszam za jakość moich filcaków - to moje pierwsze próby na mokro :).

A Was serdecznie zapraszam do Ani, Agusi i M(aniek).
Bo dziewczyny też natworzyły :).

7 komentarzy:

  1. piękności :) długi łańcuch i filcaki skradły moje serce, zieloności też cudne :) natworzyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż pięknych rzeczy Ci wyszło, każde kolejne zdjęcie i coraz to ładniejsze .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w zielonej broszce i kolczykach :) cudeńka stworzyłaś! zestaw startowy troszkę problematyczny :p ale bardzo ciekawy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszka lizak jest obłędna! Filcowe też są super. W ogóle wszystko jest super. Strasznie wielki był ten zestaw, więc i sporo z niego natworzyłaś. Dzięki serdecznie za zabawę!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, koralików było sporo, ale i zabawa z nimi przednia! Jak zawsze pięknoty porobiłaś, wszystko cudowne, a z broszkami ... cóż zakochałam się w Twoich filcakach! zresztą zajrzyj do mnie ... zrozumiesz :D
    Pozdrawiam i dzięki za tak fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaproponowalas swietny zestaw koorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda można było stworzyć z tak fajnego , kolorowego zestawu :) Tobie udało się zrobić mnóstwo takich cudowności. Broszki filcowe są wspaniałe i zielony komplecik i...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń