poniedziałek, 4 czerwca 2012

Znowu decu.

Dacie radę jeszcze jeden wieszaczek? :)

Tym razem z elfikiem chłopczykiem.
Tu chyba zaszalałam troszkę z tym cieniowaniem. 
 
Ostatnio jakoś więcej u mnie decu niż biżuterii.

Ale niedługo już będzie i biżuteria.
Będą trochę nietypowe naszyjniki.

I będzie jeszcze jeden wieszaczek, ostatni z kolekcji, obiecuję :)).

Jeden z nich dorzucę do nagrody w moim cyklicznym wyzwaniu "Smakowite kolory, kolorowe smaki".

Zapraszam do śledzenia tej zabawy, bo do smakowitch hasełek powstają naprawdę fantastyczne prace!

I pochwalę się jeszcze, że wygrałam malą niespodziankę od Justyny z bloga W szkatule Justyny.
Pan Random wylosował nr 1, co nader rzadko mu się zdarza, a pod jedynka byłam ja!!
Bardzo, bardzo się cieszę!!!

10 komentarzy:

  1. śliczne te Twoje wieszaczki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieszaczki robisz przepiękne. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. elfik jest przesłodki! :)
    a co do smaków - póki co jakoś nie umiem ugryźć tego jabłka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie ostatni? buuuu, ja chcę oglądać wieszaczki i oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny wieszaczek mi się bardzo podoba :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dam radę nawet na kilka wieszaczków - bardzo lubię je oglądać:) Gratuluję zwycięstwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny ten wieszaczek :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Soczyście zielony wieszaczek- świetny jest!
    Gratuluję wygranej :)
    Moje "jabłko" właśnie się piecze...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny!
    Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń