wtorek, 22 stycznia 2013

Na herbatkę.

Na herbatkę zapraszam Was do Szuflady.

W nowym wyzwaniu Anika zachęca tam do zainspirowania się w swoich twórczych poczynaniach właśnie tym napojem.

Wszystkie pozostałe szczegóły zabawy znajdziecie tutaj, a ja tylko szybciutko pokazuję moją interpretację tego tematu - długie, srebrne kolczyki z herbacianych bursztynków.

Po drugie, na blogu Hani, o tu, znajdziecie więcej szczegółowych informacji na temat akcji charytatywnej dla Michała, któremu chcemy pomóc kupić protezę nogi.

Klub Przydasiowej Twórczości wysyła na aukcję dla Michała wytworki rąk własnych, które powstaną w ramach jego działalności.
Ale i Wy możecie pomóc.

I na koniec jeszcze jedno pytanko.

Macie ochotę na kolejne wyzwanie cykliczne :)?


5 komentarzy:

  1. Ja jestem na TAK ! Kolczyki delikatne ale mają swój urok :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, mamy ochotę na wyzwanie cykliczne hi hi :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, wyzwanie cykliczne, TAK ! A ja zapraszam do mnie na wyzwanie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyyki. <3

    [u mnie nowa, gdybyś była zainteresowana :) always-made.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. miałabym ochotę chyba że będzie trudne....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń