czwartek, 14 marca 2013

Kolejne skarby.

Kolejne skarby dostałam od Marty w zamian za brokaty z "Przydasiowego pudełeczka".

Poprosiłam Martę o kalendarz biurkowy, a dostałam jeszcze rameczkę na zdjęcie i serwetki i herbatki!
Kalendarz jest przepiękny! 
W zamyśle miałam go postawić na biurku w pracy, w miejsce tego, mało atrakcyjnego, służbowego, ale mi teraz tego nowego trochę do pracy szkoda :(.
Marta zaopatrzyła kalendarzyk w optymistyczną sentencję, w którą bardzo chcę wierzyć :).
No i jeszcze rameczka. Radosna i wiosenna.
Na zdjęcie mojej małej siostrzenicy.
Bardzo Ci dziękuje Marto!
Twoja paczuszka skutecznie poprawiła mi humor :).

A ja, w oczekiwaniu na nową umowę, siedzę w domku i nadrabiam zaległości.

I coś tam nawet troszkę tworzę.

Na rozgrzewkę, dziś, zwyklaczki.

Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Fajne zwyklaczki :) Śliczne prezenty dostałaś !

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cudne rzeczy dostałaś:) A zwyklaczki bardzo mi się podobają. Dobrze, że jesteś, odpoczniesz trochę i pobędziesz z nami:))

    OdpowiedzUsuń