poniedziałek, 25 marca 2013

Marzy mi się... finał!

Czas najwyższy ogłosić zwyciężczynię mojego cyklicznego wyzwania "Marzy mi się...".

Na początek chciałabym bardzo podziękować wszystkim uczestniczkom za wspólną zabawę!

W ostatnim hasełku marzy mi się "Weekend w SPA..." wyróżnienie otrzymują:
zdjęcie w banerku stąd

za fantastyczną lalę w ręczniku :),

za piling kawowy w pięknym opakowaniu :),

za cały komplet do domowego spa ze szczególnym wskazaniem na kapciuszki :).

A teraz czas na finał!
Według moich skrupulatnych obliczeń, najwięcej wyróżnień zebrała... i tym samym główna nagrodę w rozmarzonym wyzwaniu cyklicznym otrzymuje...

Diana!

Gratuluję i proszę o maila, to sobie uzgodnimy szczegóły dotyczące wysyłki i nagrody :).

Poza tym proszę też o kontakt tynkę i KasięN, które przygotowały pracę na każde kolejne hasełko mojej zabawy.
Jak już wcześniej pisałam, dla tych osób również przygotuje małe niespodzianki.

SPROSTOWANIE.
Obok tynki i KasiN również Beatka z Leniuszkowa poczyniła pracę na każde kolejne hasełko rozmarzonego wyzwania cyklicznego. 
Jedno zgłoszenie Beatki zabłądziło gdzieś w wirtualnej blogowej przestrzeni, stąd moje niedoliczenie się.
Nie może mi to jednak przeszkodzić w wypełnieniu mojego postanowienia odnośnie drobnych niespodzianek za stuprocentową frekwencję, ponieważ adresik Beatki mam, skądinąd :).


Na koniec małe ogłoszonko.

Postanowiłam rozstać się ze scrapową częścią moich twórczych działań, coby zrobić miejsce na inne nowe techniki rękodzielnicze.
W związku z tym oddam w dobre ręce sporo scrapowych przydasi.
Wszystkich chętny do wymianki, bo taką formę tu preferuję, zapraszam już niedługo do mojego "Przydasiowego pudełeczka".
Sporą część rzeczy już obfociłam i niebawem wrzucę tam, co mam i chętnie oddam-wymienię :).
Zapraszam!


9 komentarzy:

  1. cudne są prace dziewczyn :)
    Dziękuję za motywację do działania tymi hasełkami!
    super zabawa!
    będę wypatrywała kolejnej :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za cudowną zabawę i docenienie moich prac, ciekawe że większość marzeń miałyśmy takie same, może dlatego tak dobrze mi się tworzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo za wyróżnienie i gratuluje dziewczynom a szczególnie Dianie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Diany! Dziękuję za wyróżnienie - jest mi bardzo miło:) Biegnę napisać maila i dziękuję za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Diany. Zdolniacha zasłużyła na nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poległam po drugim hasełku (widać nie był to dla mnie odpowiedni czas). Gratuluję wszystkim uczestniczkom, a w szczególności Dianie :)

    Modrak dziękuję za zorganizowanie wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za uwzględnienie mojej skromnej osoby i gratuluję Dianie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się bardzo, że świetnie się bawicie i gratuluję dziewczynom :) Szkoda, że kończysz ze skrapem, bo Twoje prace bardzo mi się podobają ale z drugiej strony cieszę się, że robisz miejsce na rozwój i inne techniki. Ja też powoli kończę z decu - szydełko mnie tak wciągnęło, że dnia mało :) Pozdrawiam Cię serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń