wtorek, 12 marca 2013

Zaległości.

Zaległe mam:
po pierwsze, "kulki" na marcowe wyzwanie "Otwórz Szufladę", czyli bransoletkę z hematytowych kuleczek z ozdobnym zapięciem.
Zapraszam do Szuflady!

Po drugie, podziękowania dla Basi za cudną kurkę, szydełkowego motylka i karteczkę.
To piękna i bardzo miła niespodzianka.
Dziękuję kochana :)!

Po trzecie, fotorelację z wymianki "Sekrety kobiecej torebki" u Ani.
Moją wymiankową parą była maikowa, która przysłała mi same wspaniałe torebkowe gadżety!
Ta sprawa wymaga jednak osobnego posta :).

I po czwarte, Dekupażowe TDZ.
W tej rundzie, mojego wspólnego z mruwkąMazmikąBożenką dekupażowania, poległam całkowicie i nic niestety nie przygotowałam :(.
Czas mi się mocno skurczył ostatnio.
Nie dałam rady :(.
Obiecuję jednak zrobić jakieś soczyście zielone decu i zrehabilitować się w osobnym poście.

A na koniec jeszcze tusalowy słoiczek.
Nic w nim niestety nie przybyło, a na dodatek zdjęcie kiepskie, bo zrobione dosłownie przed chwilą.

Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają i zostawiają słówko.


1 komentarz:

  1. cieszę się że "niespodzianka" się podoba. Myślę ze tym razem motylek przysiądzie na komputerze w pracy. A do kurki jak włożysz jajko szerszym końcem do przodu to nabierze ładnego kształtu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń