środa, 27 listopada 2013

Bombki, truskawka, bałwanki i śnieżynka :).

Witajcie w nowym tygodniu!

Ok, no trochę późno się witam :).
Jakoś tak mi się ten tydzień zaczyna od środy, co zrobić.

Na polu robótkowym - wiele pozaczynane, do pokazania - właściwie nic.
Będzie więc zbieranka totalna i całkowity misz-msz tematyczny dzisiaj.

Zaczniemy od bombeczek może.
Otóż jakiś czas temu postanowiłam zmierzyć się z tematem karczochowej kulki.
Powstały dwie wstążeczkowe bombki.
Jedna duża, 12 mm, żółto-czerwona.
Druga, mniejsza, w brązach.
Zrobiłam także dwie bombeczki cekinowe, zieloną kuleczkę i różowe serduszko, które wygląda trochę jak truskawka :).
Adam i Antek też się rwali do wbijania szpilek, żeby więc oszczędzić ich paluszki zabraliśmy się szybciutko za skarpetkowe bałwanki według kursiku Inspirello.
Fajne, prawda?!
I bardzo proste, doskonałe do zrobienia właśnie razem z dziećmi.

A na koniec jeszcze maleńki biżutek.

Myślę, że mogę już go pokazać wszak... jedna śnieżynka zimy nie czyni, prawda?! :)
Za jakość zdjęć nie przepraszam, bo wszyscy temat rozumieją i tak będzie pewnie do wiosny.


Dziękuję wszystkim, którzy znieśli ten mój dzisiejszy bałagan twórczy oraz wszystkim, którzy zaglądają i zostawiają słówko w Modrak Cafe!

Wirtualna kawka dla Was kochani!
zdjęcie stąd


11 komentarzy:

  1. Bałwanki są najbardziej urocze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie bomby chodzą mi po głowie już drugie święta i coś nie mogę się za nie zabrać... a śnieżynka jest przecudna :D totalna rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takiej kawki z uśmiechniętym pyszczkiem też się buźka śmieje :))
    Piękne karczoszki mnie się bardziej podoba t
    en pierwszy, Ani ten drugi :D Śnieżynka i cała reszta również bardzo ładna. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za uśmiechniętą kawę, poprawiła mi nastrój :) Niby nic do pokazania a tutaj tyle piękności! Ja za karczochowe bombki biorę się chyba już 5 rok z rzędu i obawiam się, że znów będzie ciężko... Cekinowe natomiast strasznie mi się spodobały, są słodkie! Bałwanki też! Czyli wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku bardzo mało zrobiłam bombek, mialam ochotę na karczoszki, ale wyszły inne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu moja kawa się tak nie uśmiecha?
    wytworki fajne...bałwanki i snieżynka odjazdowe!!
    a karczochowa bombka w brązach cudowna!
    lubię takie misz masze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bombeczki, przypomniałaś mi, że czas już się za nie zabrać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieżynka cudna ! Dzięki za kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te cekiny muszą być pracochłonne :o A śnieżynka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda! Widzie, że szydło chwilowo poszło w odstawkę :-)
    Wszystko jest przepiękne. Najbardziej urzekła mnie śnieżynka i bałwanki skarpetkowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie bombki wstążkowe dostaliśmy w tym roku od naszej Cioci i po raz pierwszy zawisną na choince. Piękne są! Kuleczki cekinowe też śliczne, zwłaszcza ta truskawa! No i czywiście bałwanki i śnieżynka też pierwszorzędne.

    OdpowiedzUsuń