czwartek, 10 kwietnia 2014

Pisanka w stroju ludowym.

I mnie się w końcu udzielił wielkanocny nastrój!
I powiem szczerze, że w tym roku z większą siłą niż kiedykolwiek chyba, co objawiło się mnogością pisanek różnych, którymi będę Was teraz zanudzać :).

Dziś, jako pierwsza, ta największa z mojej kolekcji, pisanka w stroju ludowym.
Uwaga, dużo zdjęć będzie, bo to moja faworytka :).
12 milimetrowe, styropianowe jako ubrałam w ludową zapaskę z filcu, szydełkowe kwiatki i koronkowy fartuszek ze wstążką.
Odpowiednio wymierzone, kolorowe paseczki wycięłam z arkuszy filcu, który kupiłam kiedyś w Świecie Artysty (polecam, bardzo fajny filc!).
Potem przyklejałam je kolejno, przekładając sznureczkami sutaszowymi, tak by powstał wzór podobny do pasiastych ludowych zapasek.
I nacykałam fotek tej mojej ludowej pisance, że ho!
Nawet w kwiatki ją wsadziłam :))!

Raz, na ludowo!





16 komentarzy:

  1. To jest po prostu rewelacja!!! Szalenie mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie Magduś i dziękuję, że o mnie pamiętasz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super. Pamiętasz jak kiedyś wspominałam o tych wiekowych pisankach u mojej babci? To taka! Wspomnienia wróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zapaska filcowa, fartuszek koronkowy, po prostu cała Ludowa Pisanka:) Powodzenia w wyzwaniu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna i taka jakas mega staranna...nie wiem, jak to określić...Doskonała? :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! Z miejsca się w niej zakochałam, bo uwielbiam takie ludowe akcenty :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Πολύ όμορφο αυγό με υπέροχα χρώματα!!!Φιλιά!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest znakomita ! Do końca kwietnia jest świąteczne Wyzwanie u Małopolanek - zgłoś ją. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna! Wspaniałe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  9. No i piękne ubranko dostała pisanka:) Bardzo pozytywna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest super, jakby spódnica dopiero co zdjęta z ludowej modnisi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza pisanka, pomysł jest wspaniały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby prosta, a jaka fajna! Naprawdę super ludowo wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest fantastyczna! Bardzo mi się podoba. Od razy mi się kojarzy z Pyzą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ fajny klimat stworzyłaś :))))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie, pomysł fantastyczny. Dziękuję za udział w konkursie na www.swiatartysty.pl

    OdpowiedzUsuń