sobota, 24 maja 2014

Wyniki kolczykowej rozdawajki!

Czas wielki ogłosić zwycięzców mojej kolczykowej rozdawajki!

31 Pań wyraziło chęć przygarnięcia koralikowych kolczyków.
Do wszystkich zajrzałam :).

A dziś, moja osobista, zdobyta 10 lat temu przy ołtarzu, maszyna losująca wybrała dwie liczby, za pomocą których ustaliłam, że:
kolczyki turkusowe otrzymuje KasiaN,
a kolczyki niebieskie otrzymuje Marta i Alicja.

Bardzo się cieszę!
Po weekendzie, mailowo, ustalimy sobie szczegóły dotyczące wysyłki.


Na koniec, przedstawiam jeszcze, odnalezioną w przepaściach fotograficznego archiwum, małą białą, koralikową zawieszkę.

Drobiażdżek taki :).

9 komentarzy:

  1. O rajuśku, jak się cieszę! Dawno nic nie wygrałam:) A drobiażdżek jaki ładny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanym. "Maszynce" za losowanie nie dziękuję, bo nie mnie wylosowała ;-)
    Zawieszka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. drobiażdżek ale jaki słodki :) pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niespodzianka! Bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę nigdzie Twojego adresu emeil, bo chciałam wysłac wiadomośc ;) chyba że źle szukam

      Usuń
  5. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściar , dzięki za świetną zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze zwyciezczyniom ! Ale oczywiscie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom, a drobiażdżek uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń