poniedziałek, 22 grudnia 2014

Kolejne hasełko - śnieżynka!

Dziś będzie szybciutko!

Najpierw podsumuję czwarty odcinek mojego cyklicznego wyzwania "Zmierz się z motywem, na bis!".

Bardzo dziękuję wszystkim dziewczynom, które biorą udział w tej mojej "odgrzewanej" zabawie i wytrwale przepracowują kolejne hasełka :)!

W ostatnim odcinku najbardziej spodobały się Wam bombeczki akrimeks i KasiN i one dostają po punkciku.
Mamy zatem:
KasiaN - 3 pkt.
akrimeks - 1 pkt.
Mazmika - 1 pkt.
Beata - 1 pkt.
Ola Wu - 1 pkt.
AgnesKa - 1 pkt.

A teraz przedstawiam kolejne hasełko.

Do końca zabawy pozostały nam jeszcze trzy motywy.
Mam nadzieję, że wytrwacie :).

Tym razem zmierzcie się z motywem śnieżynki!
zdjęcie w banerku pochodzi stąd

3 komentarze:

  1. Magdziu, czy będzie jeszcze nowa zabawa, bo żałuję, że nie wzięłam udziału? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam też na 3 część "z Motywem" bo druga gdy się zaczynała po prostu mi jakoś śmignęła :(
    mam nadzieję, że i trzeci raz będzie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci wspaniałych, rodzinnych, spokojnych świąt,
    niezapomnianej Wigilii z kolędami, przysmakami i prezencikiem pod choinką!

    Buziam!

    OdpowiedzUsuń