czwartek, 9 kwietnia 2015

Polski folklor.

Czyż nie jest piękny!
Radosny, kolorowy i taki różnorodny!
Pomyślcie, ile mamy w naszym kraju różnych strojów ludowych, różnych motywów charakterystycznych dla poszczególnych regionów, różnych ozdób związanych ze świętami i zwyczajami?!
I jakie te motywy są ładne, wielobarwne, optymistyczne.

Bardzo lubię ludową stylistykę i myślę, że to wielkie bogactwo naszej kultury.

Z ogromną przyjemnością więc przygotowywałam inspirację do kolejnego Szufladowego wyzwania, które ten temat podjęło.



Moje, inspirowane polskim folklorem, prace to małe ceramiczne zawieszki






oraz naszyjnik z ceramicznym dekorem zawieszonym na bazie z jutowych sznureczków.




A jeśli podzielacie mój zachwyt urodą i radością polskiego folkloru, to serdecznie zapraszam Was do Szuflady.
Podziałajcie raz na ludowo!

PS.
Jak się Wam podoba nowa oprawa Modrak Cafe?
Czy dobrze mi w niebieskim? :)


12 komentarzy:

  1. Jakie duże zmiany widzę na blogu :) Fajne takie wiosenne odświeżenie :)
    Ceramiczne zawieszki i naszyjnik są super, uwielbiam takie klimaty (i powoli przymierzam się do wyzwania) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w niebieskim :) Świetny temat wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane! Życzę powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te ceramiki, szczególnie naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu świeżo i wiosennie u Ciebie! ja wręcz zakochałam się w ceramice - to coś co uwielbiam, choć na razie odwagi brak by spróbować. Zresztą zawsze zajrzę tu do Ciebie, powzdycham - na trochę starczy... wyzwanie super, może spróbuję ;D Pozdrawiam piątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog wypiękniał, prawie nie poznałam :) Ceramika - palce lizać! Szczególnie podoba mi się naszyjnik. pozdrawiam. S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, jak u było wcześniej, ale teraz jest ślicznie i świeżo, a zawieszki bardzo fajne, pełna podziwu jestem dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te zawieszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń