piątek, 8 maja 2015

Geometrycznie i balkonowo.

W maju, w Szufladzie tworzymy geometrycznie, czyli wkomponowujemy w nasze prace geometryczne kształty i figury.
Są, jak zwykle fajne nagrody i świetne inspiracje Szufladowych Projektantek, a wśród nich moje okrągłe łapki kuchenne.



Szydełkowe koła, a raczej połączone okręgi podszyłam zielonym materiałem w zeszytowa kratkę, pikowanym w kwadraty.
Tym samym przetestowana została wreszcie moja nowa, nabyta już jakiś czas temu, maszyna do szycia!


Łapki dostały jeszcze małe zawieszki i sesją fotograficzną w towarzystwie nowo nabytych, bajecznie kolorowych kwiatków doniczkowych, które wybrali moi chłopcy podczas ostatniej wizyty w centrum ogrodniczym :).



W temat majowego wyzwania Szuflady wpisały się także dwie pary koralikowych zwyklaczków.




Serdecznie zapraszam do Szuflady, a na koniec pokażę Wam jeszcze moje tegoroczne balkonowe osiągnięcia :).

Szczypiorek, koperek i wschodząca dopiero pietruszka


oraz mięta i pelargonie.




A taką bombę wiosennej zieleni mam tuz pod balkonem :)!




9 komentarzy:

  1. Piękne łapki, bardzo mi się podobają kolory, ładnie dobrane pod kolor kwiatków ;) i te podszycie materiału, super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szydełkowe koła są obłędne.... chce takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie zdjęcie genialne, uwielbiam taką soczystą zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koła-łapki świetne! Pięknie podszyte!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jak tu pięknie, kolorowo i wiosennie! Uwielbiam takie klimaty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zioła też zawsze miałam na balkonie,ale w tym roku wreszcie mój M zrobił mi zabezpieczenie i mam skrzynkę z ziołami za oknem w kuchni:)wygodniej ,bo pod ręką a i balkon jest wreszcie tylko dla kwiatów:)))
    Fajne te łapki:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te zwyklaczki! :)

    OdpowiedzUsuń