sobota, 2 stycznia 2016

Poświatecznie.

Witajcie w nowym roku!

Mam nadzieję, że Wasze Święta były radosne i rok 2016 przywitaliście w doskonałym nastroju.

Dla mnie nie był to niestety dobry czas.
Przyszło mi w nim pożegnać bliską, wyjątkową osobę... której, pełne szczerej radości oczy odbite w oczach moich synów, będę pamiętać zawsze...

W tej sytuacji moja blogowa aktywność ograniczyła się do prostego posta z życzeniami a kilka twórczych zalegości, powstałych długo przed Świętami, dopiero teraz przedstawię.

Na początek świeczka oraz plastikowa bombka ozdobione decoupage w tradycyjnym świątecznym stylu.








A w następnym poscie Mikołaj, który szeptem życzył Wam u mnie Radosnych Świąt zaprezentuje się w całej okazałości.

4 komentarze:

  1. Piękne prace:) Dobrego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczka ogromnie mi się podoba :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, niech będzie lepszy od ubiegłego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet! Samego dobra w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń