wtorek, 20 listopada 2018

Koronka.

Nie znam nikogo, kto oparłby się urokowi koronki.
Wszystkie moje znajome wzdychają do szydełkowych koronkowych bombeczek i aniołków, koronkowych wstawek w dekoltach sukienek i niewinnych kołnierzyków.
Jeśli też jesteście ich zagorzałymi fankami to zajrzyjcie do Szuflady. Właśnie ruszyło tam nowe wyzwanie, którego tematem jest właśnie koronka.
Zobaczcie jak Szufldowe DT bawiło się tym motywem i może też stwórzcie coś koronkowego.

Moją propozycją do tego tematu są dwa obrazki z mandalami.




Prawda, że to takie serwetki kroneczki?


6 komentarzy:

  1. Cudne koronkowe mandale, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałam się nabrać:)myślałam,że to koronkowe serwetki,a to mandale:)))śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne mandalowe koronki stworzyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

    Football Betting

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń