czwartek, 10 marca 2011

Na ludowo do 18 marca!

Kochane dziewczyny, ponieważ wiele z Was pisze, że się nie wyrabia lub cierpi na notoryczny brak czasu z powodu wiosennych chorób lub porządków, tudzież innych okoliczności, przesuwam termin zgłaszania prac do mojego wyzwania Na ludowo do 18 marca!
Kończcie więc spokojnie to, co pozaczynałyście. A może jeszcze ktoś nowy się zgłosi w tym czasie.
Pozdrawiam cieplutko!

Znalazłam już dobrą duszę, która zrobi mi poduszkę, o której pisałam w jednym z postów.
Bardzo się cieszę!
I w związku z tym ogłoszenie przestaje być aktualne.

1 komentarz:

  1. Urzekły mnie te ceramiczne kuleczki (oba kolory) i pastylki agatu. Chętnie się zamienię na coś od siebie. Proszę wpadnij do mnie i rzuć okiem, może coś Ci przypadnie do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń