środa, 11 maja 2011

Wymianki i niespodzianki!

Dziś pierwszy post będzie wymiankowo-niespodziankowy.
Pochwalę sie najpierw moimi zdobyczami wymiankowymi z "Przydasiowego pudełeczka".
W zamian za przydasie dostałam od Asi piękną filcowa broszkę i zielone kolczyki różyczki.
A od j. z mojego powstawania, już dość dawno temu, ale nie zapomniałam i chwalę się dziś, super mydełka, własnej produkcji (różane pachnie obłędnie!).


Co do "Przydasiowego pudełeczka" to okazało się w praktyce, że wysyłka na koszt odbiorcy Pocztą Polską wychodzi zdecydowanie za drogo, dlatego muszę znależć inny sposób wysyłania, tańszy.
Może mi coś podpowiecie?

A teraz jeszcze moja nagroda niespodzianka od Edzi. Karteczka, ramka, bransoletka, słodycze i różne przydasie. Dzięki Edzia!

2 komentarze:

  1. Hoho, nieźle :) Ja w każdym razie bardzo Ci dziękuję za tą wymiankę :)

    Jeśli chodzi o przesyłki, to chyba najtaniej podać danej osobie swój numer konta bankowego, bo przesyłki pobraniowe wychodzą bardzo drogo...

    OdpowiedzUsuń
  2. super że tak szybciutko przesyłka doszła:) pozdrawiam - Edzia:)

    OdpowiedzUsuń