czwartek, 22 września 2011

Ogień w Kreatywnym Kufrze.

Ogień to temat kolejnego wyzwania w Kreatywnym Kufrze.
Kolorystka: wszystkie odcienie czerwieni, czerń, żółć, pomarańcz. 
Piękne kolory, więc się skusiłam i zrobiłam komplet biżuterii: bransoletka, wisiorek i małe kolczyki z koralików szklanych.
 Biżuteria dla odważnych, co?!
Ale w końcu do odważnych świat należy! 

A czy jest dość ognisty? Myślę, że tak.
Zgłaszam więc mój komplecik do tego wyzwania.

PS.
Znalazłam super kurs sznurów szydełkowo-koralikowych na blogu Pasartu, przygotowany przez Weronikę z bloga Koraliki tudzież!
Zawsze chciałam się tego nauczyć!
Muszę spróbować. 

11 komentarzy:

  1. Na prawdę ognista biżuteria :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity :) ożywi każdą jesienną kreację, nieważne czy sukienkę, czy jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik jest śliczne. Zdecydowanie dla odważnych. Ja również lubię uczyć się nowych rzeczy, to jest niesamowicie ekscytujące. Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet! I tu bym polemizowała z Twoim wpisem u mnie... moim zdaniem masz ogromne szanse wygrać w tym wyzwaniu :)
    Prawdziwie ognista biżuteria!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolory takie cieple jesienne

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Ognisty jak kobiecy temperament :) Do tego jeszcze szpilki w tym kolorze.ahhhhhhhh cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet!!! Uwielbiam takie kolorki :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplecik!Piękna biżuteria.Wspaniale tworzysz!
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu oraz miłe słowa.Pozdrawiam ciepło!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń