niedziela, 4 września 2011

Wyzwanie z księżniczką w Szufladzie!

Dziś zapraszam Was do Szuflady na kolejne wyzwanie z serii "Mapki i szablony".
W  Wyzwaniu # 37 tym razem proponujemy Wam wykorzystanie w pracy uroczego szabloniku Penini, przedstwiającego królewnę z serduszkiem.
Forma pracy może być dowolna. 
Szblonik też możecie wykorzystywać do woli, jest darmowy.

W wyzwaniu tym, jak zwykle, kilka inspiracji stworzonych przez Projektantki Szuflady, ale także przez Gościnną Projektantkę Asia3city , ponieważ musicie wiedzieć, że od września ruszają w Szufladzie nowe zabawy! 
Jedną z nich jest właśnie Gościnna Projektantka, szczegóły tutaj.

A wracając do wyzwania, na zgłoszenie czekamy do 29 września, a dzień później ogłosimy zwycięzcę!
Jest też nagroda!
Zapraszam! 

A oto moja księżniczka.
Na różowej karteczce, od koleżanki dla koleżanki, od księżniczki dla księżniczki! 
 
Dodam tylko, że przepiękne te kwiatuch oraz ślimaczek i motylek pochodzą z wygranych przeze mnie cukierasków u Labybug.

Miłego tygodnia Wam życzę! 

3 komentarze:

  1. widziałam już w szufladzie :) i niezmiernie mi się podoba Twoja karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka, podziwiałam w Szufladzie :)
    wymianka??? Jasne, że TAK. Podziwiam twoje cuda od niedawna i jestem zauroczona :)

    Wieczorem się spiszemy na @ :) Pomyśl co byś chciała oprócz motyli :)

    OdpowiedzUsuń