czwartek, 6 października 2011

Wietrzenie magazynu.

Właśnie zakończyłam wietrzenie magazynu, czyli przegląd mojej dotychczasowej działalności biżuteryjnej i stwierdziłam, że może by jakąś wyprzedaż ogłosić.
Trochę kaski by sie przydało i trochę miejsca na nowe by się zwolniło :).
Nie wiem co sądzicie o takich akcjach i czy w ogóle znajdą się chętni na moje biżutki.
No nic spróbujmy.
Na początek:
naszyjnik z drewnianych kulek i kostek - 20 zł, wysyłka na mój koszt,
naszyjnik z kulek fimo i czarnych oliwek  z kolczykami - 25 zł, wysyłka na mój koszt,
naszyjnik z dużych pastylek fimo i kul ceramicznych, wiazany - 15 zł, wysyłka na mój koszt,
czarny, asymetryczny naszyjnik z malutkich perełek i kryształków Swarowskiego, na srebrze - 30 zł, wysyłka na mój koszt.

Wszystkich chętnych zapraszam również do mojego "Przydasiowego pudełeczla", gdzie dzis włożyłam kilka nowych rzeczy. Przypominam, że tam nie ma cen. Wystarczy tylko wyrazić chęć przygarnięcia czegoś i przesłać mi na konto drobną kwotę na pokrycie kosztów wysyłki (opcja z wysyłką na koszt odbiorcy odpada, ponieważ jest zdecydowanie zbyt droga). Możemy się również wymienić. Szczegóły do uzgodnienia.

No i jutro losujemy cukieraski!

Życzę dobrej nocki! 

7 komentarzy:

  1. Kurteczkaaaaaa, te perły do mnie mówią, ale na razie mam inne wydatki, bu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł, pochwalam takie akcje, zwłaszcza, że można na nich kupić piękną biżuterię po okazyjnych cenach.
    Ech, gdybym tylko sama nie zajmowała się biżuterią, to kupiłabym komplet 2, 4 i 5. To zdecydowanie moi faworyci.
    Życzę Ci Magdo powodzenia na wyprzedaży tych cudeniek.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne komplety a i ceny bardzo korzystne. Jestem w tej samej sytuacji co Magdowo, sama tworzę biżuterię ale myślę, że na pewno jacyś chętni się znajdą. Natomiast chyba skuszę się na coś z przydasiowego pudełka, dlatego już posyłam maila do Ciebie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja sama robie bizutki ale pomoge Ci i nastepnym poście napiszę o twojej wyprzedaży :)i szkoda że w pudełku już wszystko zarezerwowane..zestaw 5jest extra!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie też perełki mówią, więc dam się im skusić. Mam co do nich plan podarować je w prezencie, dla mamy :)
    Poproszę o @.

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdo, czy bransoletka żółta jest nadal wolna? Jak tak to ją poproszę :) PS. Wieczorem napiszę @ bo mam jeszcze jeden mały romansik do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że wcześniej tu nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń