środa, 9 listopada 2011

Nowe wyzwania w Szufladzie. Zapraszam!

Gorąco zapraszam na nowe wyzwania do Szuflady.

Na nowe Wyzwanie z tematem # 44, gdzie proponujemy stworzenie dowolnej pracy z liściem.
Jak zwykle, moje szufladowe koleżanki podrzuciły Wam kilka swoich pieknych prac w ramach inspiracji, a ja do tego tematu zrobiłam wianek z rafi i koronki, z szyszkami i liśćmi paproci.

Zapraszam też na kolejne wyzwanie z serii "Mapki i szblony".
Bardzo mi sie spodobała ta mapka i zrobiłam do niej moją pierwsza karteczkę świąteczną.
Podejmijcie zatem wyzwanie i pobawcie się z nami w Szufladzie!
Zapraszam!

5 komentarzy:

  1. Już Ci coś mówiłam na temat wianuszka - jest bossssski :)
    a karteczka piękna: ten witrażowy obrazek - cudo, no i świąteczna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wytwory.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianuszek i karteczka :) Cudeńka!

    A z innej beczki - DZIĘKUJĘ KNUJKO KOCHANA! Uściski i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń