sobota, 12 listopada 2011

Otwórz Szufladę!

W listopadzie "Otwórz Szufladę" i zrób z nami naszyjnik!
Zapraszam do kolejnej zabawy na blogu Szuflady i do tworzenia z nami oryginalnej biżuterii.
Tym razem naszyjnik.
Forma i technika wykonania naszyjnika dowolna.
Może być on z koralików, sznurków, łańcuszka, sutaszu itd.
Może być uszyty, wypleciony czy zrobiony z filcu.

Użyjcie jednak co najmniej dwóch kolorów lub dwóch różnych materiałów.

Oto moja propozycja w tym temacie:
 Naszyjnik zrobiony jest z przepięknego kwarcu tygrysiego i różowego oraz różowych kul ceramicznych.
Ponieważ to temat "z mojego ogródka" bardzo jestem ciekawa Waszych prac.
Na ich przedstawienie macie czas do 20 listopada, zatem do dzieła!

Na koniec chciałabym bardzo podziękować Ewie z Zakątka Dzieciątek za przyznanie mi wyróżnienia Tell Me About Yourself Award-Your Blog Is Great!
Bardzo mi miło.
Raz już wzięłam udział w podobnej zabawie, więc tym razem poprzestanę na podziękowaniach.

I jeszcze, pewna osoba złapała bardzo przyjemną dla mnie, okrąglutką liczbę na liczniku odwiedzin! 
Dowód dostałam na maila.

Nie bawiłam sie do tej pory w łapanie licznika, ale w sumie czemu nie?
Zatem, Nikitko, poproszę o Twój adresik. Coś małego, niespodziewanego do Ciebie poleci.
I zapraszam do łapania okrąglutkiego 30 000!

8 komentarzy:

  1. to może i ja dołączę do zabawy jeśli czas i chęci pozwolą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już tworze małe co nie co :D a do licznika to jeszcze troche poczekamy :D
    pozdrawiam i życze udanego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkością pachną te Twoje korale – takie delikatne – piękne ) . Do 20 trochę mało czasu ale jak zdążę to z przyjemnością wezmę udział. martadr

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)
    http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/2011/11/wyroznienie.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje kolory, ale bardzo, bardzo ładny. Subtelny, ale z charakterkiem. I zdecydowanie nie za słodki :-)
    A mi się właśnie zrobił komplet z rozsypanych kwiatków wrzosu na zielonym mchu ;-)
    http://fanturia.blogspot.com/2011/11/sie-nazbierao.html
    Ma dwa kolory, więc chyba się kwalifikuje ;-)

    OdpowiedzUsuń