wtorek, 3 stycznia 2012

Pierwsze w tym roku wyzwanie w Szufladzie.

Gorąco zapraszam na Wyzwanie # 1 w Szufladzie!
Temat "...z puchem i skrzydłami".

A chodzi w nim o zrobienie skrzydlatego anioła, w kolorze białym z odrobinką złota i puchu.

Mamy więc dla Was całą armię aniołów, wykonanych przez Projektantki Szuflady, a wśród nich i mojego aniołka zimowego w białym puszystym sweterku, ze złotymi skrzydłami i koronkowym serduszkiem.
Teraz czekamy na Wasze prace!

Czekamy do 13-tego stycznia.

I czeka też nagroda, więc... róbcie, twórzcie, działajcie!

I wrzućcie swoje aniołoki do Szufalady :)!


Zapraszam również do zapisywania sie na Wymiankę styczniową i styczniową Gościnną Projektantkę, oraz na trwające jeszcze kilka dni Wyzwanie Gościnnej Projektantki z grudnia, która proponuje zrobienie dowolnej pracy monochromatycznej z elementem błyszczącym.
Tu pasowałby pewnie ten komplecik biżuterii:
Naszyjnik-obróżka, bransoletka na drucie pamięciowym (bardzo wygodna) i niewielkie kolczyki.
Zrobiony z sztucznych perełek w odcieniach różu.

PS. Dziękuje za miłe słowa pod poprzednim postem!
Myślę, że zwarzywszy na to, że te 8 kilo to jest wynik całoroczny, to nie jest to znowu jakieś super osiągnięcie.
Ale i tak się cieszę!
A moja dieta to przysłowiowe "ŻM". Do innych się nie nadaję, bo wcale nie mam takiej silnej woli, to raz, a dwa to za dużo rzeczy lubię i nie umiem sobie ich odmówić :).

Dobrej nocki!


5 komentarzy:

  1. Anioł szalenie mi się podoba. A perełki są cudne.
    Mam w głowie jeden anielski projekt, ale nie wiem czy się wyrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest najlepsza dieta! :) Kolorystyka kompletu jest bardzo ładna, a najbardziej podoba mi się bransoletka, może dlatego, że mi ostatnio już nie chodzi, a biega po głowie myśl, żeby sobie zrobić do jakiegoś kompletu. Pozdrawiam! Renia

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek uroczy, a na perełki napatrzeć się nie mogę - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe...nie ma jak dieta MŻ - żeby jeszcze tak na mnie super skutkowała to byłoby super :)
    Naszyjnik jest rewelacyjny...aż brak słów.
    A Aniołek uroczy :) Oby strzegł i przynosił same dobre myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek jest śliczny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń