czwartek, 16 lutego 2012

Zielony?

Mam czasem problem z nazwaniem koloru.
Sprawa jest tym bardziej niełatwa, że widzenie kolorów to rzecz względna, indywidualna.
To co dla mnie jest fioletem dla kogoś może już być różem.
Ja mówię pomarańczowy, ktoś inny żółty.
Inna sprawa z facetami.
Oni zdają się mieć jedynie podstawową paletę barw i nawet nie próbujcie wymagać od nich, żeby rozróżniali choćby kremowy od beżowego :)!
Ale wracając do sedna, nazwicie proszę kolory tej bransoletki.

Poza tym zapraszam Was na nowe wyzwanie do Szuflady oczywiście.
Wyzwanie#4 "Podaruj coś swojej torebce".
Robimy prezent swojej torebce! Ozdobę lub coś funkcjonalnego.
Tu kolorystycznie sprawa jest prostsza :).
Moja torebka dostała pokrowiec na komórkę.
Zielony we fioletowe, różowe i szare kwiatki.

20 komentarzy:

  1. Hmm, nazwę je smacznie:
    cappucino, avocado i zielony ogórek:)
    Uwielbiam zestawienie takiego właśnie beżu i zieleni:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielono-niebieski. Morski. Albo po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to dwa odcienie turkusu:jasny i ciemny.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Szmaragdowo-srebrna? Nieważne jak nazwie się ten kolor - bransoletka wyjątkowo udana tak w formie, jak i w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. bez względu na to, jak ktoś określi te kolory, ta bransoletka jest śliczna.Bardzo, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka cudowna ! A kolory może wrzosik muśnięty odcieniami turkusu ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka jest śliczna, urocza, piękna!
    Co do kolorów, wyglądają jak perłowo-metaliczne, odcienie: srebra-metalu, turkusu, a ten ciemny taka mieszanka zielono-niebieska? Tak przynajmniej widać na fotce :)
    Pokrowiec świetny !
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Perłowe odcienie zielonego i kawy z mlekiem =D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też widzę dwa turkusy i fioletowy metalic :)
    pomijajac nazwy kolorów to musze dodać że jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bransoletka! Na moim monitorze widzę srebrno-szary? seledyn, turkus...
    Otulacz dla komórki uroczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne etui na komórkę:) Bransoletka sliczna:) - Dla mnie w niej są perełki szare, miętowe i szmaragdowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDNA branzoletka :) śliczne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie to dwa turkusy - jasny i ciemny (opcjonalnie: metaliczne). Zestawione z czymś innym pewnie nazwałabym inaczej. ;) Trzeci rządek srebrny, ale to chyba kwestia zdjęcia/monitora.
    W każdym razie piękna bransoletka. :)

    A faceci - sama nie używam pojęć typu "kawa z mlekiem", ale znajomi raz się upierali, że ciemno szara bluza jest brązowa! :o To dopiero niebywałe.

    OdpowiedzUsuń
  14. na moim monitorze dwa odcienie turkusu i platynowo-srebrny :) piękna jest ta bransoletka!
    a ubranko na komorkę jest przeurocze i takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow:D piękna bransoletka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bransoleta jak nic turkusowo-srebrna:) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletka primo: bardzo efektowna, duo: szary, pistacjowy, morski :D Choć podejrzewam, że co osoba to inaczej je widzi :), podejrzewam tu, działanie rzeczy martwych, typu: monitory :)
    Komórczak do torebki jest świetnym pomysłem. Wygląda bardzo optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletka przepiękna, bardzo mi się podoba a kolor... hm.... poranna morska kąpiel ;)

    OdpowiedzUsuń