środa, 21 marca 2012

Candy wiosenne!

Piękne słońce od rana i ogólnie aura za oknem nastraja mnie ostatnio bardzo optymistycznie!
A co z tego wynika?
Ano wyniknął z tego wczoraj pomysł na kolejne cukieraski!

Wszystkich chętnych, uradowanych z przyjścia wiosny tak samo jak ja, zapraszam na wiosenne candy!
Zasady pozostają niezmienne, a więc komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w candy tutaj i podlinkowany banerek zabawy u siebie.
I tym razem również cukieraski tylko dla osób tworzących i blogujących.

A do przygarnięcia, po pierwsze naszyjnik ze zdjęcia.
Różnokolorowa lawa i lampworki w ciepłych, wiosennych kolorach.
Będzie też po drugie i po trzecie, ale to się okaże później.
Okaże się na blogu, więc zaglądajcie :-).

Losowanie odbędzie się w czwartek 12 kwietnia, więc zapisywać się można do ostatnich minut 11 kwietnia.

Serdecznie zapraszam!

73 komentarze:

  1. No i jak się nie skusić na tak piękny naszyjnik? Może mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się nie zapisać. Wspaniałe korale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuje się :D
    Twórczej WIOSNY życze.

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja staję w kolejkę po te śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo :) oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Modraczku:) do Ciebie z radością:****

    OdpowiedzUsuń
  7. oh oh oh jaki śliczny pasował by mi do butków :D:D zapisuje sie i pozdrawiam wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Staję i ja po ten cudny wiosenny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak każda kobieta tak i ja lubię biżuterię a ta jest mega wiosenno-letnia i z przyjemnością bym ją ponosiła:) Także ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chętnie się dołączę do grona osób chętnych zdobyć takie cudo :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie może i mnie zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 12 komentarz bo 12stego losowanie :D ciekawe czy sie pokryje :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuję szczęścia i już ustawiam sę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też ustawiam się w kolejce a ta lawa jest przepiękna, kolorowy ale stonowany naszyjnik wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to się nie skusić? staję z wielką ochotą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się a jakże mogłabym przejść obojętnie obok! ;) Naszyjnik bardzo oryginalny i trochę cukierki mi przypomina ;)mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochaniutka kusisz, strasznie kusisz, dołączam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam żółty! I zgłaszam się oczywiscie:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przedłużam kolejkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Naszyjnik bardzo elegancki i gustowny (jak wszystkie Twoje), więc bardzo chętnie stanę się jego właścicielką :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty! Śpiewająco ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  23. kolorowe cudo:-) moze mi sie poszczesci??

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja też, bo z lawy jeszcze nic nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. takie śliczności...ja też chcę:)
    zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosenne słońce mocno -przygrzewa więc postoję sobie spokojnie w kolejce.
    Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny naszyjnik juz nawet wiem do czego by mi pasowal:) zglaszam sie wiec i trzymam kciuki zeby to moj numerek byl tym szczesliwym :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak każda kobieta wraz z pierwszym powiewem wiosny czuję wzmożoną chęć wejścia w posiadanie czegoś nowego/ładnego/innego, dlatego z chęcią ustawiam się w kolejce po ten energetyczny cukiereczek :)
    Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy naszyjnik :) Z chęcią zapiszę się do Ciebie na zabawę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. zapisuje się i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny, wiosenny naszyjnik! Zapisuje się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dopiero od niedawna mam bloga,ale jak tu się nie skusić na takie cudo.Staje więc w kolejce .Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  33. naszyjnik śliczny...
    zapisuję się..
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne wiosenne korale!!! Nie darowałbym sobie, gdybym nie spróbowała szczęścia:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny naszyjnik! Chętnie zapisuję się na candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz widzę lawę w takich kolorkach- super!
    Chętnie o niego zawalczę ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  37. To i ja się chętnie zapiszę do kolejki po takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dopisuję się do kolejki po taki oryginalny naszyjnik:) i zapraszam na moje Candy
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny naszyjnik ! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 11 mam urodziny, więc gdybym coś ślicznego u Ciebie wygrała, miałabym śliczny prezent;) Czekam więc z nadzieją:) I pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Miodzio :)
    Zapisuję się i ja :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. gram i ja o ten energetyzujacy i optymistyczny naszyjnik

    pozdrawiam i życzę wiele witaminy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudny wiosenny naszyjnik!
    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. piękny naszyjnik, chętnie bym go przygarnęła...

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie przygarnę takie cudo...pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne ,ustawiam się w ogonku, było by super ja dopiero zaczynam . Zapraszam do obejrzenia moich prac cieplutko pozdrawiam Ulencja

    OdpowiedzUsuń
  47. Ależ u Ciebie wiosennie i kolorowo, nie mogę przejść obojętnie obok tak oryginalnego naszyjnika.
    Życzę wspaniałej niedzieli.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też jestem chętna więc się zapisuję.)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam sie :)
    pozdrowiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja się zgłaszam z wielką ochotą bo wiosnę kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też się chętnie zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Po takie cuda to i ja stanę:)
    banerek na kilkascian.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czekaj czekaj Modraku, ja prawie przegapiłam?? Lawę cudną, moją ulubioną i do tego w kolorkach?? Biegnę i zdyszana staję w kolejce:))
    Piękne rzeczy tworzysz, to i po drugie i po trzecie na pewno marzenie:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow !
    Piękne candy !
    I ta lawa ! Super !
    Chętnie się zapisuję. Pozdrawiam cieplutko :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  56. a więc biorę udział i ja.
    uwielbiam lawę, we wszelkich kolorkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się oczywiście. : )

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się zapiszę :) piękny naszyjnik, więc nie można przegapić takiego candy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuje się śliczny naszyjnik ♥.♥
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się w tej długiej kolejce po ten cudny naszyjnik.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. piękny, idealny na wiosne. zgłaszam się:)
    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się
    modelinuje626.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczności iście wiosenne, ustawiam się w tej dłuuuuuugiej kolejce, może się poszczęści, Modrak - zapraszam też na moje candy :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Urocze słodkości i oczywiście nie da się przejść obok obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja tez staje w kolejce:0
    http://www.ewcia-kolczyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja i ja jestem chętna na te śliczności:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana to jest śliczne. Grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce... ;o)
    buziaki ;o*

    OdpowiedzUsuń
  69. Z miła chęcią się zapisze. W zamian Zapraszam na moje pierwsze Candy.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. naszyjnik jest świetny! z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam serdecznie wyczekując losowania ;)

    OdpowiedzUsuń