czwartek, 22 listopada 2012

Wymianka z Ivo.

Muszę się Wam pochwalić tym, co dostałam od Ivo w ramach wymianki za przydasie z mojego "Przydasiowego pudełeczka".

W zamian za książkę o scrapbookingu Ivo zgodziła się dla mnie utkać pas, z którego mam zamiar zrobić sobie pasek do spodni (jak tylko znajdę tę sprzączkę!).
Tak ustaliłyśmy, ale jak zobaczyłam efekt tych ustaleń to oniemiałam!

Zresztą same zobaczcie jakie to cudo!
 Jest piękny, prawda?!

Jestem pełna podziwu dla pasji i talentu Ivo, bo zrobienie czegoś takiego to dla mnie... kosmos!!!

Dodatkowo dostałam jeszcze koraliki i malutki, tkany paseczek żółto-niebieski.
Wprost idealny na oryginalną bransoletkę.
Bardzo dziękuję za tę wymiankę!

I zapraszam do "Przydasiowego pudełeczka", bo mam tam jeszcze trochę przydasi i bardzo chętnie bym je wyminiła :))).


A na koniec moje kolejne podejście do sutaszu.
Oj, jakoś mi to nie wychodzi :(.
Nierówno.
I chyba za gruby kamień w środku.

No cóż...

7 komentarzy:

  1. Oooo, fajneee! Super wymiana, paski są świetne:) A Twoje podejście do sutaszu uważam za całkiem udane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że można coś takiego samemu utkać! Jestem pełna podziwu. Nie bądź dla siebie zbyt surowa. Ja uważam, że wisior jest bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, wymianka świetna! a pasek jak zrobisz to też nam pokaż:) Sutasz w Twoim wydaniu dla mnie rewelacyjny - podziwiam każde ręce, które go robią! A pochwała od KasiN powinna Ci dodać skrzydeł!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka i wisior. Lecę zajrzeć do przydasiowego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się iż trafiłam z paskiem :) Już niedługo będę mieć aparat i sfotografuję wszystko :)
    Ps. biżuteria pasuje idealnie pod mój nowy sweter :) który kupiłam rano, a popołudniu dostałam od Ciebie paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam autorke paska za cierpliwosc i wytrwalosc.Ciekawa jestem ile czasu jej to zajelo.No i efekt koncowy super.
    Wisior bardzo ladny, powiem nawet elegancki.Ladny zestaw kolorow.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenty, a sutaszem się nie zniechęcaj, tylko ćwicz :)

    OdpowiedzUsuń