środa, 21 listopada 2012

W kratkę.

W kratkę to jest przede wszystkim pogoda u mnie.
Wczoraj był piękny, słoneczny dzień, że nawet kilka fotek udało mi się zrobić.
Dziś, szaro i buro. I chmury.

A założę się, że jutro znów będzie ładnie.

A jak macie i Wy jakieś kratki u siebie, to zapraszam Was na kolejne wyzwanie  do Szuflady.

Peninia zaproponowała tam właśnie stworzenie pracy z wykorzystaniem tego motywu.
Technika, kolorystyka i forma jak zawsze dowolna.

Serdecznie zapraszam!

Jest piękna nagroda, a wśród inspiracji Szufladowych Projektantek znajdziecie też mój mały biżutkowy komplecik w kratkę.

Kratka i kwiatki dla odważnej nastolatki, czyli komplecik, który mam ochotę nazwać "Lolita".
Czy to dobra nazwa, nie wiem? 
Jakoś tak mi się kojarzy.

A na dokładkę mam jeszcze kartkę w kratkę.
Pierwszą, prostą, skromną, świąteczną karteczkę.

To tyle na dziś.

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy tu do mnie zaglądają i zostawiają słówko!
Ja też do Was zaglądam, tylko z tym komentowaniem jest gorzej.

Dziękuję też Annie za wyróżnienie.
Bardzo mi miło.

I idę.
Podgonić prezenty na wymianki :).

9 komentarzy:

  1. Śliczności w kratkę! I karteczka i biżuty - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kratkowany komplecik a kartka śliczniutka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale odważne połączenie! Jak dla mnie, trochę za dużo się dzieje i ja bym zrezygnowała ze złoceń. Ale nazwa zdecydowanie idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modraku, uroczy komplecik.:) a karteczki super ciepła i słodka.pozdrawiam Cię pięknie:***

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu widzę, że u Ciebie już powoli świąteczna atmosfera się wkrada:) Ciekawe i z pomysłem kartki a biżuteria jak zawsze oryginalna. Pozdrawiam i dziękuję Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kratkowy komplet, uroczy! I kartka śliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet w kratke uroczy i bardzo pomyslowy:) Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik - nazwa moim zdaniem trafiona :) A i karteczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń