wtorek, 9 lipca 2013

No to się chwalę.

Dziś pochwalę się prezentami od dwóch fajnych babeczek!

I uwaga, będzie dużo zdjęć!

Od Ani, pseudo M(aniek), dostałam śliczne frywolitkowe śnieżynki, te sobie zażyczyłam,
 oraz dodatkowo komplecik biżuterii i zakłądeczkę.
Wszystko to w zamian za drobiazgi z Przydasiowego pudełeczka.
Zapraszam do zaglądania.

Śnieżynki są przepiękne, takie misterne!

Bardzo dziękuję Aniu!


A druga paczuszka przyleciała do mnie od KasiN.

Dostałam od niej makramową bransoletkę i brązową broszkę.
Bransoletka była nagrodą za odgadnięcie skąd pochodzi jej element centralny.
Udało mi się zgadnąć, że jest to kawałek mozaiki glazurniczej i tym samym dostałam bransoletkę!

Bardzo podoba mi się również frywolitkowo-koralikowy środek kwiatowej broszki!

Oto co jeszcze znalazłam w paczuszce od KasiN.
Serwetki, biżutkowe przydasie,
 herbatkę, kawkę oraz maseczkę i lakier do paznokci!

Poza tym dostałam jeszcze nowe ubranko dla mojego zastępczego tusalowego słoiczka.
Biało zielone-szydełkowe wdzianko!

Świetne, prawda?
Jest jeszcze czerwona różyczka na szydełkowej rozetce, ale zastanawiam się czy zainstalować ją na wieczku słoiczka, bo wersja z samą "sukienką" szalenie mi się podoba!

Droga KasiuN, bardzo dziękuję za to wszystko!
Obdarowałaś mnie po królewsku, jak zwykle zresztą :)!


No to wystarczy tego chwalipięctwa na dziś.
Reszta następnym razem :).

11 komentarzy:

  1. super!
    bransolety piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak Twój słoiczek ma inną pokrywkę, dlatego zainstalowanie kwiatka może być trudne. Kwiatek może przydać się do czegoś innego. Dziękuję serdecznie za cierpliwość i wspaniałe prezenty. Podziwiam cudne śnieżynki i biżutki od Ani.

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana jest czym się chwalić :)
    Frywolne gwiazdki są perfekcyjne!! Piękności :)
    A Kasi bransoletka CUDNA! Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam wszystkie zdolne dziewczyny :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta makramowa bransoleta jest boska! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudności dostałaś... makramowa bransoleta jest świetna a róża... ja bym sama ją nosiła, a nie słoik ozdabiała ;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy- dziewczyny się spisały :-)(to ubranko na słoik- extra pomysł)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prezenty ! Słoiczek ubrany wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same piękności jest czego pozazdrościć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowności! Słoiczek wygląda bombowo i te cudne broszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń