piątek, 12 września 2014

Rzemyki i zwyklaczki.

Jak ten czas leci!
Tydzień minął mi nie wiadomo kiedy!!

Kolejny piątek...

Na pocieszenie chociaż pogodę mam ładną :).

A do pokazania dzisiaj mam bransoletki - rzemyki i kolczyki - zwyklaczki.

Proste, mało ambitne, więc rozpisywać się nie ma o czym.

Jedyną ozdobą bransoletek są ceramiczne kwiatki.


Natomiast zwyklaczki fajnie się mienią w słońcu dzięki kuleczkom sambala.

Generalnie jakaś apatia i spadek inwencji twórczej mnie dopadł?

Takie chyba jesienne przesilenie :(.

Wy też tak macie?


4 komentarze:

  1. Madziu, zwyklaczki to wcale nie są - są super - zwłaszcza te zielone kulki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam Marta :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie proste formy :) Przesilenie również mnie dopadło, pewnie przez tą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ceramiczne kwiatki są prześliczne i w zupełności ozdobią bransoletkę :) A zwyklaczków nigdy dosyć, twoje zawsze są śliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne! Ten ceramiczny kwiat jest boski.

    OdpowiedzUsuń