sobota, 27 grudnia 2014

Moje pierwsze

W pierwszym poświątecznym poście chciałabym pokazać Wam efekty moich pierwszych eksperymentów z gliną.

Otóż, ku mojej wielkiej radości, znalazłam w bliskiej okolicy fantastyczną osobę, która zajmuje się ceramiką, ma piec i w swojej bardzo przytulnej pracowni chętnie pokazuje jakie piękne przedmioty można wyczarować z gliny!
Zaczęłyśmy oczywiście od prostych form, czyli kształtek wycinanych z plastra gliny.

I tak powstały: 
świąteczne dzwonki,
biało-turkusowy aniołek,
dwa serduszka i but Mikołaja 
oraz trzy nieco nietypowe kolorystycznie śnieżynki :).
A na koniec powstał jeszcze różowy motylek,
który, z racji tego, że wyszedł troszkę jednak za ciężki, pozostanie podkładką i będzie towarzyszył mojej codziennej kawusi :).

Oprócz tych drobiazgów powstało jeszcze coś nieco większego, ale to już w innym poście.

Powiem Wam też na koniec, że to lepienie z gliny spodobało mi się bardzo!
Już się nie mogę doczekać kolejnych warsztatów!!


A tak z innej całkiem beczki - to jak Wam minęły Święta?
Było radośnie i smacznie?

A Mikołaj był dla Was łaskawy w tym roku?

Mój zrobił mi fantastyczną, cudnie pachnącą niespodziankę :))!


12 komentarzy:

  1. Ale cuda!!! Wspaniałości poczyniłaś. Przyznam się szczerze, że ja też się wkręciłam w lepienie z gliny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Szalenie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Zakochałam się w tych wzorkach. Rewelacyjne prace. Pozdrawiam poświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, nawet nie wiesz jak Ci teraz zazdroszczę, bo praca w glinie to jedno z moich większych marzeń (póki co wciąż niespełnionych). Cudne prace, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, aż nijak nie kojarzą mi się ze "zwykłą" gliną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne :) pierwsze koty za płoty bardzo udane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja bym dała, żeby na takie warsztaty się wkręcic!!!!!!! Jak dla mnie to Twoje prace sa fantastyczne! Brak mi słów- dla mnie po prostu wszystkie sa cudowne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności! Zazdroszczę takich warsztatów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,

    wpadłam tu przypadkiem i zostanę na pewno, bo przepiękne prace przyciągają wzrok! I zapraszam oczywiście do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie!
    W nadchodzącym nowym roku życzę pomyślności, uśmiechu, sukcesów i zdrowia...

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu, piękne prace:)
    Dlatego życzę Ci, by w nowym roku radość z tworzenia była zawsze z Tobą - wszystkiego dobrego.
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne!!! Zachwyt totalny.

    OdpowiedzUsuń