czwartek, 5 lutego 2015

Motyw siódmy, ostatni!

Przyszedł czas na finałowe hasełko w mojej zabawie!

W poprzednim odcinku do"przerobienia" był motyw klucza.
Najbardziej spodobała się Wam inerpretacja tego hasełka przygotowana przez Olę Wu, która dostaje punkcik (dziś tylko jeden) i zajmuje drugie miejsce w klasyfikacji ogólnej.

KasiaN - 4 pkt.
Ola Wu - 2 pkt.
karto_flana - 1 pkt.
akrimeks - 1 pkt.
Mazmika - 1 pkt.
Beata - 1 pkt.
AgnesKa - 1 pkt.
Tak to teraz wygląda.

Ja zabieram się za przygotowywanie nagród dla zwyciężczyń tej mojej można powiedzieć odgrzewanej zabawy, a Wy zabieracie się za ostatnie, siódme hasełko :).

A na finał mam dla Was... wyjętą prosto z banerka Modrak Cafe... filiżankę!


zdjęcie w banerku pochodzi stąd

Bardzo jestem ciekawa jaką zastawę mi skompletujecie :)!


do 19 lutego

3 komentarze:

  1. Dziękuję za wszystkie głosy oddane na mój wieszaczek :)
    Filiżanka... hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie wyzwania - zmotywowało mnie to do dokończenia pracy zaczętej prawie rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Mnie tez zmotywowalo do robienia czegosc, czego juz bardzo dawno nie robilam ;)

    OdpowiedzUsuń