czwartek, 2 kwietnia 2015

Kolejne jajeczka.

Tym razem szydełkowe.
Powstały bardzo dawno, ponieważ przygotowywane były do wiosennego numeru "Szuflady pełnej inspiracji".
Styropianowe jajeczka obszydełkowane "na gładko" ozdobiłam dodatkowo dzierganą koroneczką zrobioną na podstawie jednego z wielu youtubowych filmików.
Na pisankach trzymają ją zwykłe szpileczki z kolorową główką.

Mam jeszcze także tradycyjne jajeczka pachworkowe.
W tym roku wersja fioletowa.
Które wolicie?

W tym roku ozdobnych jajeczek powstało u mnie sporo.
Mam nadzieję, że zdążę wszystkie pokazać przed Świętami.


15 komentarzy:

  1. Cudne jaja :-) Pięknie je ozdobiłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. SZYDEŁKOWE!!!!!!!! Bo takie inne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne ;) i jedne i drugie ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te patchworkowe są przeurocze, fiolet - świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne jajeczka!!! Wszystkie mi się podobają!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się określenie - tradycyjne jajka patchworkowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, obie wersje bardzo mi się podobają, trudno się zdecydować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Nie potrafiłabym wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne!!!! Wspaniałe jaja. Te szydełkowe bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne, ale chyba wolę te szydełkowe, są takie optymistyczne i wiosenne... no i nigdzie takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie... takich szydełkowych i ja jeszcze nie widziałam :) są piękne i bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne Jajeczka !!!Życzę Tobie Wesołych Świąt i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń