niedziela, 26 kwietnia 2015

Majowa wymianka truskawkowa.

Naszła mnie dziś ochota na zorganizowanie wymianki.

Dawno w żadnej takiej zabawie nie brałam udziału, a w sumie bardzo chętnie wymieniłabym się z kimś na zdziałane rączkami własnymi przedmioty przygotowane specjalnie :)).
Zdaję sobie sprawę, że tego typu zabawy blogowe trochę już przebrzmiały.
Zdaję też sobie sprawę, że temat wymianki, który zaplanowałam pewnie się już gdzieś w świecie blogowym pojawił.
Nie mniej liczę, że choć kilka chętnych osób się znajdzie i zabawa się uda.

A zatem... zapraszam na... Majową wymiankę truskawkową!


Zasady
  1. W wymiance może wziąć udział każdy, kto prowadzi systematycznego bloga o tematyce rękodzielniczej i jest pewny, że da radę w przewidzianym terminie przygotować i wysłać wymiankową paczuszkę.
  2. Chęć wzięcia udziału w zabawie należy wyrazić w komentarzu pod tym postem i potwierdzić ją zamieszczeniem na swoim blogu powyższego podlinkowanego banerka.
  3. W komentarzu zgłaszającym zaznaczcie też czy zgadzacie się na wysyłkę za granicę: Tak - nie mam nic przeciwko, Nie - wysyłam tylko w Polskę.
  4. Do wymiankowej paczuszki należy włożyć: 
  • własnoręcznie przygotowany drobiazg zainspirowany tematem wyzwania, a więc coś truskawkowego!
  • jakiś truskawkowy smakołyk lub przepis na smakołyk z truskawek
  • dowolne przydasie i umilacze, jeśli macie ochotę

Na chętnych do truskawkowego wymieniania się czekam do końca majowego weekendu tj. do ostatnich minut 3 maja :).

Następnego dnia opublikuję wymiankowe pary, które będą zobowiązane wymienić się swoimi adresami i do końca maja przygotować oraz wysłać wymiankowe paczuszki swoim "parkom".

Po zakończeniu zabawy ukaże się tu post podsumowujący wymiankę, przystępując do niej wyrażacie więc zgodę na zamieszczenie w Modrak Cafe zdjęć przygotowanych przez Was paczuszek.

Na koniec jeszcze nieco mniej przyjemna kwestia - zabawa moja jest skierowana do sumiennych i szczerych blogerek, które są pewne że wywiążą się z tego swoistego zobowiązania. Chciałabym, żeby każdy biorący udział w mojej zabawie w przewidzianym terminie otrzymał swój truskawkowy prezencik.
Zastrzegam też sobie prawo wykluczenia z zabawy osoby, która moim zdaniem, nie spełnia jej założeń podanych wyżej.


To tyle zasad.

Teraz, z bijący sercem, czekam na na Waszą reakcję :)).


24 komentarze:

  1. Kochana, fajny pomysl- jeszcze mi tylko napisz do kiedy paczka ma dojsc do adresata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach juz widze, do konca maja, przepraszam, nieco gapa ze mnie... ;) Musze jeszcze pomyslec....

      Usuń
    2. Chyba jednak nie podolam...

      Usuń
  2. Jeżeli mogę, to ja bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też najpierw się zapisałam a potem przeczytałam regulamin ;-) Jeżeli zgodzisz się na mój udział w zabawie, to poproszę parę z Polski.

      Usuń
    2. Cieszę się Aniu, liczyłam na Ciebie :).

      Usuń
  3. Ja przyłączam się do zabawy :) i proszę o parę z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek już wisi :) bo skleroza nie dopadła :)

      Usuń
  4. Też jestem chętna, baner już wisi. O parę wymiankową z Polski poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bardzo chętnie się przyłącze, poproszę o parę z Polski

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę intensywnie, bo boję się , czy wyrobię...Odezwę się! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam straszną ochotę, jeśli mogę. Para może być dowolna, z zagranicy też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez poproszę o zapisanie i para bez znaczenia może być z zagranicy

    OdpowiedzUsuń
  9. a jeszcze banerek wstawiłam do swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłam nieśmiało od Ewy (hubki38) i chętnie coś truskawkowego przygotuję dla osoby z Polski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli mogę chętnie zapiszę się na Twoją wymiankę, temat bardzo mi się podoba :) Nie dość, że truskawki są słodziutkie to jeszcze w pięknym kolorze :)
    Banerek już wisi na blogu, poproszę o parę z Polski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogłam się zdecydować teraz gdy została tylko godzina do końca zapisów muszę podjąć decyzję. Zgłaszam się do wymianki truskawkowej i jeśli mnie przyjmiesz proszę o parę z Polski.

    OdpowiedzUsuń
  13. na ostatnią chwilę :) zapisuję się....... uwielbiam truskawki :)
    poproszę o parę z Polski :)

    OdpowiedzUsuń