piątek, 7 grudnia 2012

Na koniec...

Na zakończenie ciężkiego tygodnia mam dla Was dwie rzeczy.

Po pierwsze zaproszenie do Szuflady na kolejne wyzwanie, tym razem w temacie "Resztki i ścinki".
I mój resztkowy wisiorek z pojedynczych koralików, które skomponowałam w mały zestaw i zmontowałam w całkiem fajne, mam nadzieję,  gronko.

Natomiast druga rzecz, to paczuszka, jaka dziś przyleciała do mnie od Mazmiki.
Pięknie zapakowane,
 zamówione przeze mnie serduszka, gratisowa, srebrna śnieżynka i bonusik w różowym tobołku :).
A oto bonusik.
Filcowa jabłuszkowa broszka!
Pamiętacie ją z cyklicznego wyzwania "Smakowite kolory-kolorowe smaki?

Moniko, bardzo, bardzo dziękuję!
Zwłaszcza za broszkę :).

Dobrej nocki!

6 komentarzy:

  1. Super ten wisior z 'resztek' podobał mi się już w poście Szuflady. Przepiękne rzeczy robi Mazmika! Ale broszka jest naprawdę cudna i pomysłowa, pachnie jabłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności do Ciebie przyleciały :)! Moniś jest niezrównana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy do Ciebie przyleciały :) i bardzo ładny resztkowy wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisiorek wyszedł super, a takowe zawieszki Mazmiki mam i ja! Ha, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteś zadowolona z przesyłki :)
    Wisior resztkowy jest super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wisior :) no a Mazmikowe wytwory to już klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń