środa, 15 października 2014

Kolejny motyw.

Z ogromnym, pięciodniowym poślizgiem zapraszam Was dziś na kolejne hasełko w cyklicznym wyzwaniu "Zmierz się z motywem, na bis!"

Żeby się nieco wytłumaczyć powiem tylko, że w tym czasie zaliczyłam chorobę starszego syna z wysoką gorączką i krótka wycieczkę zagraniczną.
Wiedeń jest piękny! I ogromny!

Ale wróćmy do wyzwania.
W pierwszym, słonecznikowym odcinku, najwięcej Waszych głosów zebrały karteczka Mazmiki i torebka KasiN, które dostają po jednym punkciku (w każdym odcinku będę przyznawać punkcik dwóm pracom, które zbiorą najwięcej głosów).

To tyle podsumowania.
Zapraszam na drugie hasełko i tu mam nadzieję trochę Was zaskoczyć :).
Tym razem przygotujcie prace, w których znajdzie się... koszyk!


zdjęcie w banerku pochodzi stąd

Bardzo jestem ciekawa Waszych interpretacji tego motywu!

Czas - do 29 października.


6 komentarzy:

  1. O, ciekawy temat. Już rozmyślam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko!!! To mnie zastrzeliłaś z tym koszykiem. Dzięki za punkcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ja też mogę się dołączyć do zabawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.
      Ogólne zasady zabawy są tu http://www.modrakcafe.blogspot.com/2014/09/kropelka-jesieni-i-nowe-wyzwanie.html

      Usuń
  4. To ja pierwsza! :) Słonecznik przegapiłam, koszyka nie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonecznik przepadł, ale z koszykiem powinnam zdążyć ... jeszcze nie wybiła północ :D Fajnie znów się z Tobą bawić Modraczku!

    OdpowiedzUsuń