niedziela, 19 sierpnia 2012

Biżutkowe TDZ - kolejny odcinek.

Zapraszam na kolejny, nieco spóźnionym, odcinek serialu Biżutkowe TDZ :).

Obsada niezmienna: Ania, Agusia, M(aniek), Modrak.
W roli głównej - zestaw startowy niebieski.
Reżyseruje tym razem M(aniek).

No dobra, wstęp nieco filmowy, a teraz do rzeczy.

Ania, bo pod nickiem M(aniek) kryje się Ania, zażyczyła sobie dodatkowo ozdobę do włosów.
Stąd niebieska opaska z materiałowych kwiatków z koralikowym środeczkami.
Z pozostałych koralików powstał jeszcze niekoniecznie komplecik :).
Bransoletka na drucie pamięciowym, kolejna, i kolczyki granatowo błękitne.
Piękny ten granat! Bardzo mi się podoba. 
Myślę, że w zestawieniu z błękitną perełką wygląda super!

Niebieściutkie kolczyki na ozdobnych bazach.
Takie trochę Bollywood, bym powiedziała.
I trzy maleństwa.
Przywieszki do telefonów komórkowych.
Z całego zestawu zostały mi dwa metalowe elementy i kilka szklanych okruszków, bo chyba jakiś koralik się w paczce rozleciał po prostu.

To u mnie.
I tradycyjnie zapraszam do Ani, Agusi no i do pani reżyser M(aniek) :).

Ach no i jeszcze krótkie wytłumaczenie skąd ten niewielki poślizg. 
Przyznaje się, to moja wina.
Pojechałam sobie bowiem na krótką  wycieczkę zagraniczną i dlatego nieco przesunęłyśmy z dziewczynami publikację tego odcinka Biżutkowego TDZ.

A jutro drugi odcinek Dekupażowego TDZ.

Ach te seriale :))!

Miłego dnia!


11 komentarzy:

  1. Biżutki są jak zawsze super! Bransoletka na drucie pamięciowy najbardziej mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Kryminalne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! opaska jest boska! normalnie niesamowita :D reszta biżutków też super :D i te maluchy na sam koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś z tym zestawem. Granatowe kolczyki faktycznie piękne!!! Pozostałe biżutki również :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. i jak zwykle wyczarowałaś śliczną biżuterię...

    OdpowiedzUsuń
  6. opaska przecudowna... idealna dla mojej córki... uwielbia ten kolor...
    pozdrawiam i zapraszam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. opaska prezentuje sie świetnie, te kwiatuchy z koralikami urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko śliczne :) ale do mnie najbardziej kolczyki w stylu bollywood przemawiają są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wybrnęłaś z zestawem, mnie też ujęły kolory. Super opaska, ale komplet na drucie pamięciowym i kolczyki - moje ulubione! Pozdrawiam i odmeldowuję się ...wreszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie Wam idą te Wasze wyzwania :) Kolejny piękny zestaw powstał :)

    OdpowiedzUsuń