czwartek, 3 października 2013

Jesienne róże.

Moje jesienne róże mają formę "zamkowych" różyczek na opasce do włosów.
Taki miałam pomysł w związku z tematem kolejnego Szufladowego wyzwania, zaproponowanym przez moją zespołową koleżankę Miriam.
A teraz szukam jakieś młodej damy, która chciałaby się w te róże wystroić, bo osobiście takowych panien nie posiadam :).

A Was serdecznie zapraszam do obejrzenia pozostałych przepięknych, różanych prac, przygotowanych przez moje Szufladowe koleżanki w ramach inspiracji do tego wyzwania, no i oczywiście do wzięcia udziału w samej zabawie!

I bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa na temat moich jesiennych kolczyków z poprzedniego posta!

Bardzo się cieszę, że jesteście, że zaglądacie, że piszecie!
Dzięki :)!


9 komentarzy:

  1. Gdybym była młodą damą, chętnie bym przygarnęła taką śliczną opaskę;)W moim otoczeniu sami młodzi kawalerowie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna...pomimo mojej "niechęci" do róż :)
    ale pomysł REWELACJA

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło bardzo fajnie. powodzenia
    pozdrawiam
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona tym pomyslem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! nigdy bym nie powiedziała, że takie cuda można zrobić z zamka! świetna opaska. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. super ywszla ta opaska, choc wczesniej nei widzialam Twoich prac w tej technice :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Cudna! I wcale nie trzeba być bardzo młodą damą, żeby takie cacko nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna! Kolor super i ten pomysł z zamkami!!! A dlaczego by nie miała ozdobić Twojej głowy?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama bym się w taką różę wystroiła, może niekoniecznie w postaci opaski, ale gumki na pewno:)

    OdpowiedzUsuń